Sopocka Grupa Marketingowa Sp. z o. o.


Do naszych zadań należało stworzenie nazwy, komunikacji oraz identyfikacji wizualnej dla pierwszej na polskim rynku zorganizowanej i skonsolidowanej sieci komisów samochodów używanych, która powstawała w 2004 r. Nazwą nawiązaliśmy bezpośrednio do najszybszego zwierzęcia świata – geparda. Jako jej dopełnienie stworzyliśmy tagline „Gepard. Najszybszy sposób na samochód”. Przy opracowywaniu logotypu wzięliśmy pod uwagę identyfikację GE Money Banku oraz charakterystykę grupy docelowej – stąd dość agresywna kolorystyka. Na potrzeby marki przygotowaliśmy zasady oznakowania punktów sprzedaży oraz wiele modułowych zestawów POS, takich jak: zastępcze tablice rejestracyjne, zawieszki na samochody, standy, bannery, płoto-słupki, naklejki.

gepard_CI.jpg gepard_CI2.jpg gepard_kalendarz.jpg gepard_prezentacja.jpg gepard_kalendarz2.jpg gepard_kartka.jpg gepard_flaga.jpg gepard_liga.jpg gepard_ulotka.jpg gepard_zawieszka.jpg gepard_pudelko.jpg gepard_www.jpg gepard_zdjecie.jpg