Sopocka Grupa Marketingowa Sp. z o.o.
81 – 824 Sopot / Armii Krajowej 116/17
tel.: +48 58 555 15 56
e-mail: biuro@sgm.pl
Kampania informacyjna „Etat Tata. Lubię to!” to inicjatywa własna Sopockiej Grupy Marketingowej i partnerów. Ze środków unijnych pozyskanych w konkursie ogłoszonym przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zorganizowaliśmy ogólnopolską kampanię społeczną. Jej celem było podkreślenie i docenienie roli ojca w życiu i funkcjonowaniu rodziny oraz zwrócenie uwagi na kwestie równości kobiet i mężczyzn w życiu prywatnym i na rynku pracy. Sopocka Grupa Marketingowa przygotowała strategię komunikacji, a w ramach jej realizacji opracowała media plan, stworzyła identyfikację wizualną, zaprojektowała wszystkie materiały promujące kampanię — billboardy, city lighty, broszury, akcydensy, bannery internetowe, scenariusz spotu radiowego i TV z udziałem rodziny Kurzajewskich. Przeprowadziliśmy także badania ilościowe i jakościowe przed kampanią i po jej zakończeniu oraz wspieraliśmy naszego partnera w organizacji eventów, konferencji prasowych i innych wydarzeń promujących akcję.